Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    27 mars 2009

    Dagens tennis.

    Bammer (2,48)-Stosur (1,66)

    In med degen på Bammer.
    Inget vidare. Klar förlustmatch efter 2-0 till Stosur.
    Pennetta (1,5-Kirilenko (3,0)
    Badbruden är på gång. Jag kör på det det i mitt tycke höga 3 i odds.
    Pennetta vann första set med 6-4. Jag har bokat mer till 1,17!
    Det här går illa! Snart slut!
    Kan ändå bli en vändning från 1,01! Ja jävlar! 4-4 i andra set nu.
    5-4 till K och detta är mycket intressant! Fick aldrig 20 k förbokat på 1,01 men jag har mycket mer än det på 1,02-1,03!
    5-5 nu! Har fått bort det röda på P till kring 1,25. Nu hoppas jag på storvinsten!
    Djävulusiskt nära! Pennetta vann och jag gick plus nästan 200 kronor! Kunde lätt blivit tiotals gånger den summan om jag icke förfallit till girighet!
    Söderling (1,28)-Kendrick (4,4)
    Denne psykiskt instabile mans matcher undviker jag gärna men inte idag! Säkrast att boka! Jag rekommenderade amerikanen häromdan och kör ett varv till på honom.
    Svensken tappade första set med 6-4 så den här matchen är redan en vinnare! Utgrönad och klar!
    Kendrick vann lätt!
    Chakvetadze (2,22)-Hantuchova (1,8)
    Jag ska lira live på alla matcher jag tar upp i det här inlägget. Jag ska dessutom förboka 20 000 på 1,01 på alla spelare.
    Inte bra!
    Vaidisova (1,5)- A Bondarenko (3,0)
    Mycket bra odds på Bondarenko. Det är bara att köra.
    Usch! Vaidisova vann lätt!
    Rybarikova (4,5)-Mauresmo (1,27)
    Kanonodds på Rybarikova. Jag kör på direkt!
    3 set räddade situationen!
    Federer (1,03)-Kim (36)
    Ivanovic (1,10)-Koryttseva (10)
    Rejäla bokningar från min sida, speciellt på Ivanovic!

    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Härliga uppdateringar, jag kommer att trada Hantu-Chak attack och hoppas på 18 breaks.

    MEKONGS BLOGG sa...

    Då kör vi!