Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    17 februari 2009

    Tennisherrar.

    Söderlings matcher brukar jag alltid försöka undvika. Jag vet att jag aldrig kommer att begripa mig på den karlen. Tyvärr höll jag mig inte borta idag! Hade jag bara bokat honom till 1,25 före matchen hade det gått bra. Nu blev det istället några förvirrade insatser och en förlustmatch!
    Jag har även försökt undvika skumma matcher så mycket som möjligt men jag har tänkt om lite där! Jag försöker istället tänka mig in i hur deras listiga och fördärvliga hjärnor fungerar och agera därefter.
    Schwank-Cuevas i Buenos Aires är ju inte precis en sådan där match där man slänger in friska pengar hur som helst. Jag avvaktade första set som Cuevas vann ganska komfortabelt. När han sedan tog kommandot i andra set var det dags att börja boka. Han var givetvis nere i mindre än 1,05 innan det vände även om det inte handlades några större summor. Jag grönade ut mig på 1,5! Just nu 1-1 i set och 1,8 i odds på Schwank!
    Det blev 6-0 till Cuevas i tredje set! Är inte det underhållning på låg nivå?!

    Inga kommentarer: