Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    17 februari 2009

    Tennisdamer!

    Ett mycket speciellt tack till Virginie Razzano och Camille Pin! Ni är underbara båda två!
    ...
    Nu är klockan 18:30 och Oscar H är i farten igen och nu mot Almagro. Leder med 4-1 i första set och klart misstänkt! Har bokat upp Oscar till 2 i odds! Oscar var nere i 1,6 i odds innan det vände och nu står Almagro i 1,4. Jag tog chansen så fort jag såg den! Märkligt nog vände det igen sen och Oscar vann!
    ....
    Ytterligare 2 damer kan läggas till min beundralista ovan. Ioana Raluca Olaru och Maret Ani. Givetvis stod Ani i 1,01 i vinstodds när hon ledde avgörande set med 5-0. Det var ingen vidare omsättning så jag fick bara med mig 40 k. Jag grönade ut mig vid 5-5 och lyckades faktiskt avvakta till 1,8 i odds.

    Inga kommentarer: