Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    07 november 2008

    Mekong + Vera = Sant


    Doha 2008 ♥♥♥ Vera

    Mekong ♥♥♥ Vera

    ♥♥♥ Tack Vera! Du fick 100.000 dollar för gruppsegern och det är du väl värd eftersom du följde min spelplan till punkt och pricka. Precis som jag och mina kompanjoner kommer säkert du också att slå inkomstrekord den här veckan. Du har sannerligen kommit långt sedan den där gången då jag såg dig bryta ihop i den där skitmatchen i den där ointressanta turneringen för länge sedan. Den gången slog Paula Suarez dig med 6-1, 6-3 i första omgången. Vi var mindre än 100 i publiken den gången men du blev ändå rejält utbuad. Inte av mig givetvis! Jag lärde mig den dagen att hålla ett vakande öga över dig. och sedan ledde det ena till det andra och till slut hade jag dig under specialbevakning. Det visade sig vara ett hiskeligt vist beslut och än är det inte slut. Du har mycket kvar att ge. Snart är du nummer 1 på den stora listan och inte bara på min. ♥♥♥

    Inga kommentarer: