Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    22 november 2008

    Idag är det lördag.

    Det är ingen trivial uppgift att fullständigt förändra urseendet på bloggen men nu är det gjort. Det tog en hel dag. Den mesta tiden gick åt till att testa nya mallar och åt att fundera kring saken. Jag har en "skräpblogg" där jag brukar experimentera och testa nya ideér. Nu fick den nya versionen på bloggen vila över natten innan jag slutgiltigt bestämde mig för den variant som nu är sjösatt.
    .........
    Argentina (1,72)-Spanien (2,36)
    Finalen i Davis Cup pågår för fullt och efter första dagen är det 1-1. Givetvis handlar jag tungt på matcherna.Argentina är min favorit till slutsegern och jag går in på detta odds. Om Spanien vinner dubbeln idag kommer jag att fylla på mer pengar till det nya mycket lägre oddset.

    Inga kommentarer: