Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    17 oktober 2008

    Fredagens handel.

    Tennis
    .......
    Medina Garrigues (4,2)-Azarenka (1,32)
    Jag fortsätter med spanjorskan efter gårdagens framgång. 4,2 är ett bra värdeodds.
    "Born to rule the market"! Hade hela 5 k på MG till 4,1 och ingen utgröning. Jag följde inte ens matchen. Skål tamig fan!
    Del Potro (4,0)-Federer (1,33)
    Att Federer ska vinna med 2-0 i set står just nu i 1,8! Det borde faktiskt vara 2,2 med tanke på matchoddset på 1,33. Jag tänker alltså boka 2-0 till Federer eftersom oddset är rent "matematiskt" felaktigt satt och jag bedömer 1,33 som helt OK.
    Här gick det illa! 9 k i putten!
    Schiavone (7,8)-V Williams (1,15)
    Något högt odds på italienskan och spelvärt.
    Jag har startat handeln just nu med 3 k på italienskan! Ser inte bra ut. Bokar mer pengar på Venus till 1,06 efter första set. fattades bara ett par bollar för en vändning.
    Kvitova (4,3)-Ivanovic (1,3)
    Jag missade tyvärr I:s förlust i förra veckan då man kunde fått jackpott. I har haft det motigt en längre tid. Jag tänker agera först under matchens gång.
    .......
    Snooker
    ..........
    Higgins (1,75)-Junhui (2,3)
    Svårbedömd uppgörelse så här på förhand. Junhui är en av få som nått upp till sin normala standard under den här turneringen men han kan tyvärr göra en plattmatch när som helst. Higgins har inte nått värdlsklass på länge! Jag sätter kinsesen som knapp favorit och då blir ju 2,3 en bra start på handeln!
    Jag satsar 14 k på kinesen före match. Bra match och jag fick ner förlusten via livehandel.
    Day (1,81)-Cope (2,2)
    Klart bra läge för livehandel. "Datorn ger inga klara besked om någon vinnare"! Tänker börjar handeln genom att boka den som förlorar första framet!
    Day är i storform och jag lyckades vinna lite pengar trots allt.

    Inga kommentarer: