Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    16 oktober 2008

    Dagens tennis och snooker.

    Tennis.
    Zvonareva (1,18)-Medina Garrigues (6,4)
    Tsonga (6,0)-Federer (1,2)
    ..........
    Jag kommer att förbereda mig på jämna matcher, alltså starta med att boka favoriterna!
    ......
    En vinst plus en förlust blir stor vinst med tanke på de fina startoddsen. Tack Z för din formsvacka för jag tror inte du gav upp på grund av skada! Ren och skär ilska gissar jag och den kan man leva gott på då och då!
    Tyvärr missar jag Djokos fina match mot Karlovic som ser ut att vara en höjdare vad gäller livehandel eftersom det just nu pågår en höjdare till snookermatch som är en höjdare vad gäller livehandel.
    ............
    Snooker
    Det står just nu 4-4 efter en fin upphämtning av Selby mot Day. Day har varit nere i 1,16 i odds och står just nu i 2,32!
    Selby hade matchen i sin hand och var nere i 1,02 i odds som lägst! Skojigt värre!

    Mark Selbys för mig guldkantade vinstprocentkurvakurva. Som vanligt sanslöst! 12 millar omsattes!



    Inga kommentarer: