Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    01 juli 2008

    Dagens tennisbörs.


    Zhengs oddskurva efter 1-1 i set.


    Dementievas oddkurva efter 1-1 i set.
    .....

    Kvartsfinaler i damtennisen idag och förmodligen fina möjligehter att handla live på flera av dem. Jag koncenterar mig främst på Dementieva-Petrova och Zheng-Vaidisova men håller givetvis ett vakande getöga på övriga matcher! Jag har Dementieva och Vaidisova som favoriter i sina matcher och är därmed fullständigt överens med marknaden för en gångs skull!

    Gastkramande handel på Dementieva-Petrova. Just nu står det 1-1 i set och oddskurvan ovan är tagen efter ett spännade tiebreak med matchbollar för Dementieva! 6 miljoner bokade på Dementieva till 1,01 (som syns i mitten på kurvan), alltså när Petrova står i motsvarande 100 i odds. Jag är redan utgrönad till 1,8 på Petrova och tänker ta det lugnt resten av matchen!

    Just nu 1-1 i set mellan Zheng och Vaidisova! Ingen större dramatik men det är med hjälp av 3-setare man håller svälten och fattighuset på avstånd i det här jobbet!

    Vilka vann förresten? Kommer knappt ihåg det själv! De svarta damerna vann lätt idag! Dementieva tog sig samman i 3:e set. Zheng slog överraskande Vaidisova! Nu kan skönheten (Vaidisova) ta med sig sitt odjur (Stepanek) på semester och slicka sina sår. Båda två hade nog planerat att fortfarande vara med i turneringen.

    3 kommentarer:

    Anonym sa...

    Jag ämnar hålla med dig MR Mekong om att damtennis är en märklig sport!
    Hur mycket bokade du på Dementieva på 1,01?

    Anonym sa...

    Gjorde du en miljon på Nadia Petrova vändning nu då? :)
    Jag ligger riktigt mycket plus tack vare denna kvinna nu.

    MEKONGS BLOGG sa...

    Inga detaljer! En bra slant men långt ifrån den där halva miljonen som jag borde fixat redan igår på Gasquets match!