Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    24 juni 2008

    Dagens Wimbledon.

    Det var ju skönt att Sofia gav upp i andra set. Låter cyniskt att säga kanske men vi kan inte vara patriotiska blötdjur i den här branchen Hade fyllt på mera pengar på Bammer efter första set, så att säga slängt bra pengar efter dåliga.
    Roddick-Schwank
    5-5 nu i första set. Kunde inte låta bli att boka 5 k på Roddick till 1,07. Han verkar något seg och i en förstamatch i Wimbledon kan vad som helst hända!
    Har även bokat upp Zvonareva till 1,05 men det är ju bara ett vanligt standarförfarande från min sida. Hon kommer att göra mig rik en dag.
    Roddick tog första set.
    Petrova-Govortsova
    Kan bli dagens skräll. Govortsova ger cirka 6 i odds och det blir min start. Sen får vi se om det blir fin handel! Youzhny ger bara 1,05 mot Roitman så det är bara att boka på till en billig peng!
    Ser man på! Zvonareva tappade ett nästan vunnet tiebreak och nu står det 1-1. Har tagit bort det röda på Z till 1,3. Roddick har slitit till sig ett set till. Synd!
    Vinst för Roddick, Petrova och Zvonareva. Man kan inte få allt här i livet. Z bjöd till med ett set så man får vara nöjd!
    Tyskland-Turkiet imorgon
    1,47 på Tyskland är inte spelvärt! Jag kör istället spel på halvtid / fulltid, Tyskland / Tyskland till 2,4 i odds. Dessutom kör jag på fler än 2 mål till 2,12.

    Inga kommentarer: