Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    30 maj 2008

    Lätt som en plätt.


    Dynamit från Slovenien fick hål på Svarta Skräcken.

    Jag har aldrig satt så mycket på förhand på en 8-oddsare som på Srebotnik-Williams. Och handeln på matchen var lätt som en plätt. En av mina bästa matcher någonsin. En dag kanske jag berättar varför jag var stensäker på slovenskan idag i motsats till Wosniacki som mötte Ivanovic. Det var samma startodds på båda! Så mycket kan jag säga att det lönar sig att analysera matcher och ha bra info från alla möjliga och omöjliga håll!
    Zvonareva på gång! Jag har bokat upp henne och tänker handla under matchen men på defensiv nivå!
    Tursunov är värd en insats idag! Jag tänker nog satsa så lite som en skjuksköterskas månadslön på matchen. Inte mycket men man måste hålla igen ibland!!

    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Haha, en sjuksköterskas månadslön. Då kan man ju undra hur mycket du gå in vanligtvis i en match,

    MEKONGS BLOGG sa...

    Ett försök till humor bara! Förekommer sådana belopp men inte ofta!