Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    28 april 2008

    Ny vecka och nya möjligheter på spelbörsen.

    Federer gick loss till 4-0 i andra set men det höll inte längre än så. Synd!
    Ny vecka och nya turneringar lite här och där! Vi har tex Hernandez-Canas i Barcelona i eftermiddag. En riktig rysarmatch i tennisen skumraskregioner. Hernandez ger 4,7 och det ska jag spela på. Jag tror även på Clement mot del Potro. Tomas J tänker jag inte gå in och peta på! Jag brukar ständigt missbedöma hansmatcher. Det får annars bli en lugn start på tennisveckan för det är full fart på högintessant snooker ända fram till söndag.
    Ibland kommer slumpens demoner i flock för att spela en annan stackare ett spratt!
    1. Jag var ute och sprang i skogen igår och då brukar jag inte ha mobiltelefon med mig.
    2. Det blev lite svettigt och jag sa till min fru att det nog var dags för tvätt.
    3. Om det hade gått en stund hade jag nog kommit på att jag glömt något i byxorna.
    4. Min fru brukar alltid kolla fickorna på alla mina byxor före tvätt för hon är vis av gammal erfarenhet.
    5. Från tvättmaskinen hördes så småningom en mystiskt dunkande ljud.
    Ni fårstår själva att det är dags att besöka en elektronikaffär! Märkligt nog överlevde SIM-kortet och fungerade i en annan telefon.

    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Hej Mr.Mekong!
    Grym 147 runda av Sullivan idag.

    MEKONGS BLOGG sa...

    Jag såg det! Swail-Liang nyss var grymt det med!