Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    27 april 2008

    Federer-Nadal.


    1:a framet mellan O'Sullivan och Williams igår kväll. Jo då! I mitten på framet erbjöds stora belopp på oddset 1,01. Sen blev det lite panik! Var själv inte med mer än till ett mindre belopp då jag följde den andra matchen! För den oinvigde kan jag berätta att en insats på 1000 kronor hade resulterat i en säker vinst på över 50000 på några sekunder! Framet omsatte ofattbara 1 miljon. De senare framen låg också i den storleksordningen.

    Prestigefullt möte mellan 2 tennisgiganter i Monte Carlo.



    Det blir tufft för Federer att slå Nadal idag. Jag tänker ändå köpa in mig på schweizaren till drygt 3 gånger pengarna och planen är att gröna upp mig om det går till 3 set! Givetvis försiktig handel däremellan också. Det tål att tänka på att spanjoren vunnit turneringen de senaste tre åren. Vi får se hur det utvecklar sig!
    Klocka 15 startar de sista 2 matcherna i andra omgången av snooker-VM, Bingham-Perry och Swail-Wenbo. Swail ger 2,5 och det är ett resultat som jag kommer att investera i. Det blir både tennis och snooker samtidigt. Svettigt värre men så har det varit hela veckan!

    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Hur ser du på de två tuneringarna vi har nu i veckan (män), du får gärna säga vad du tror om damerna med ;-).. tack för en bra blogg

    MEKONGS BLOGG sa...

    "Ser" inte så mycket än! Kommer snart!