Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    26 april 2008

    Dagens aktiviteter.


    11:00 Higgins-Day. Matchen står 8-8 just nu och jag har handlat på den hela vägen. Är mera grön på Day än på Higgins just nu.
    15:30 Robertson-Maguire. Robertson står i 3,0 och får det tufft. Oddset är emellertid ganska bra och förtjänar en mindre insats.
    20:00 O´Sullivan-Williams. O står i 1,4 och det är ett vettigt odds. O kan överraska med dåligt spel och då får man vara beredd på att agera under matchens gång.
    13:30 Davydenko-Nadal. Spanjoren står i 1,2. Något lågt kanske! Helst bör man undvika ryssens matcher helt och hållet. Att boka 2-0 till under 1,6 är ett förslag men till mycket begränsat belopp!
    14:45 Federer-Djokovic. Tänker köpa in mig på Federer till att börja med. Han står i 2,1 nu och är alltså inte favorit idag heller. Vi kan mycket väl bjudas på en ny 3-setare.
    13:45 Chelsea-Manchester United. Tänker satsa på hemmaseger. Även spel på mer än 2 mål blir det för min del. Ger hyfsade 2,6 just nu!

    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    När du skriver "satsa" på hemmaseger i Chelsea-United, menar du då att du spelar på dem före matchen men har för avsikt att trada under matchens gång, eller är det ett vanligt "bet" som du kommer låta vara orörd under matchens gång?

    Mkt bra blogg för övrigt:D Alltid läsvärt!

    MEKONGS BLOGG sa...

    Fotbollsmatcher är bara "en kul" grej" som jag piggar upp mig med eftersom det är en intessant match! Jag spelar bara ett mindre belopp före matchen och hoppas på det bästa!