Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    14 april 2009

    Chelsea-Liverpool.


    Det står 4-3 till Liverpool med 5 minuter kvar av matchen. För några minuter sedan ledde Chelsea med 3-2 och vinstoddset var nere på 1,15 som lägst. Nu står det i över 50! Ovan är den häpnandsväckande vinstprocentkurvan för Chelsea. Matchen har omsatt mer än 130 miljoner på livespelet bara på Betfair. Jag har inte investerat en endaste liten krona, tyvärr! Nu blev det förresten 4-4 och oddset på Chelsea sjönk till 10!
    Nu är fotbollen precis slut ser jag. Jag håller annars på att handla på damtennis, Petrova-Mayr. Petrova har varit nere på 1,02 men nu klättrat över 1,4! Jag bokade upp mig på 1,03, he he! Vem bryr sig egentligen om 22 töntar som ränner runt på en gräsplan?

    3 kommentarer:

    Anonym sa...

    Vad menas med att tärningen är kastad?
    Ska du hålla din kurs nu som du pratade om för ett år sedan?

    MEKONGS BLOGG sa...

    Det menas just vad det säger, att någonting är avgjort eller oåterkalleligt satts i rörelse. Så mycket att göra, så lite tid! Blir nog snart!

    Pabo sa...

    Hur räknar man avkastning på trading? ROI? Eller är det timpenning som gäller?