Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    11 mars 2009

    Dagens tennis.

    Ana Ivanovic får svårt att försvara sin titel i Indian Wells. Det var länge sen hon övertygade på tennisbanan och har slirat ner till nummer 7 på rankingen. Hon har svåra motståndare som Dementieva och Hantuchova på sin spelhalva. I början av turneringen blir det förmodligen Gisela Dulko och Flavia Pennetta som står för motståndet och redan där kan det bli tufft! Idag finns många intressanta matcher att bevaka! Här följer ett par av dessa.
    ....
    Arvidsson-Bascinszky
    Nummer 99 och nummer 100 möts. Startoddsen lär bli ganska jämna på matchen. Det är dags för Sofia att rädda sig kvar på topp 100. Enligt min analys ser det bra ut och jag går in med pengar från start.
    Dokic (1,3)-Craybas (4,5)
    Kommer Dokics återkomst att hålla i sig? Högst osäkert med den bakgrund hon har! Jag bokar!


    ....
    Dagens statistik
    I dessa tider när alla länder tävlar om att låna pengar kan det vara intressant att studera hur ländernas kreditvärdighet rangordnas! Inom parentes 1 år gamla uppgifter!
    1 (1) Schweiz
    2 (3) Norge
    3 (2) Luxenburg
    4 (4) Tyskland
    5 (5) Holland
    6 (7) Finland
    7 (9) Danmark
    8 (6) Kanada
    9 (11) Frankrike
    10 (8) Sverige
    11 (10) Österrike
    12 (14) Singapore
    13 (12) Storbritannien
    14 (16) Belgien
    15 (13) USA
    .......................................
    173 (174) Afganistan
    174 (173) Burma
    175 (175) Somalia
    176 (177) Nordkorea
    177 (176) Zimbabwe

    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Hej Mekong,
    Du verkar till att omsätte en hel del på Betfair, vilka typer av bjudresor och andra "fördelar" har du fått från dem?

    Mvh
    SD

    MEKONGS BLOGG sa...

    Jag omsätter inte så mycket så jag kvalar in där! Vissa "välkända" figurer på Betfair kör måndubbelt större omsättning än jag men jag kämpar för att komma ikapp! Dessutom har jag fler än ett konto. Jag så att säga förvaltar fler konton än mitt eget!