Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    19 december 2008

    Dags för första semifinalen.


    Marco Fu:s intressanta oddskurva i matchen mot Ali Carter.

    Carter (1,71)-Fu (2,4)
    Jag börjar initialt med pengar på Fu och grönar ut mig på 1,7 om chans ges!


    18:05: Värst vad segt det går för kinesen! Kan bli en ren förlustmatch det här!
    21:20: Marco Fu har jämnat ut matchen till 6-6! Han stod i 8 i odds som mest! Kul och lönsamt!
    21.53: 7-6 till Fu och oddset nere på 1,55! Champagnen är lagd på kylning
    23:02: Marco Fu vann med 9-7. Jag har hängt på honom hela veckan och gör även så i finalen. Ska fundera på saken igen om Maguire går till final!

    5 kommentarer:

    Anonym sa...

    Vet du om det finns statistik över i vilken minut det blev mål i fotbollsmatcher? Borde man inte kunna på ett positivt väntevärde om man vet det? T.ex. spela på under 2,5 mål och sen gröna ut i takt med att oddset sjunker?!

    MEKONGS BLOGG sa...

    Finns det säkert! Fotboll är en stor grej som man borde bli bättre på. Jag spelar bara där för skoj skull ibland. Jag föredrar helst spel där det bara finns två personer inblandade och två möljiga utfall!

    Anonym sa...

    Jag har provat att spela en del på under 2,5 och 4,5 mål men det har inte funkat så bra. Om det blir mål så går oddset upp mycket så jag tror inte den strategin är så bra egentligen.

    Anonym sa...

    Har aldrig tradat snooker förut, följer nu Fu matchen, verkar vara idealisk trader event!!

    MEKONGS BLOGG sa...

    Blev så till slut ja!