Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    06 november 2008

    Veras värld.


    Arga Vera i gammal god 3-setsform är alltid välkommen! Vad kan en oddshandlare mer begära? Jag startade som planerat på Z och hon vann enkelt första set med 6-3! Utgrönad och klar och sen tog Ana en medicinsk paus i 2:a set med sedvanliga konsekvenser för oddskurvans utseende. Den sjuka gick sen loss i setet, Vera vände och den sjuka tog ett tiebreak. Man kan inte drömma ihop bättre livehandel. Det var nära en vändning igen då Vera inte kunde serva hem matchen.
    Allt var givetvis mycket lättare efter 1:a set när man saknade rött på damerna och slapp tänka och bara kunde investera enligt lärobokens regler.
    Fotnot: Ivanovic led tydligen av något slags virus under matchen. Sjuk avslutning på säsongen!
    ......
    Jankovic (1,23)-Kuznetsova (5,1)
    Lite väl sneda odds men jag inte hört något om varför! Hittar jag inga handfasta fakta om skador och annat tänker jag börja med att boka J men inte för mycket.
    ......
    S Williams (1,48)-V Williams (3,05)
    Nog imponerade Serena igår men på en sån här match inom familjen kräver jag jämnare odds. Kan gå hur som helst. Jag går in tungt på Venus för start.
    ........
    Safina (2,6)-Dementieva (1,6)
    Borde vara jämnare odds än så här! Båda varvar ständigt världsklass med hafsiga grundslag! Läge för 3 set och initial insats på Safina. Kan vi få många break tack?

    Inga kommentarer: