Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    24 september 2008

    Zvonareva (1,4)-Schiavone (3,4).

    Hon tog en fin titel i Kina häromdan och hade nära till nästa turnering, China Open. Idag möter yrvädret Schiavone i andra omgången. Kan vi måhända hoppas på en reaktion och 3 set? Som jag skrivit om förr många gånger men som ändå tål att upprepas så går det "ibland" att tjäna stora pengar på ryskans matcher genom märkliga vändningar och jag har varit nära att pricka jackpotten ett par gånger. Då är det föga tröst att man ändå håvat in hyfsad utdelning när Vera bjudit upp till oddsdans på hög nivå! Som alla vet gäller ju detta faktum ett antal kvinnomatcher varje vecka men det är alltid extra kul att följa Zvonareva.

    7 kommentarer:

    Anonym sa...

    Ja, som de typiska damsiffrorna 6-1, 0-6, 7-5 nyss mellan Hantuchova och Tanasugarn...

    Anonym sa...

    Vilka andra spelare brukar spela svängiga matcher?

    MEKONGS BLOGG sa...

    Tyvärr vet man aldrig vilka matcher det blir!

    Anonym sa...

    Hej mr Mekong. Denna vecka är ju första veckan som Befairs premiumavgift gäller. Kommer denna avgift att påverka ditt spelande på Betfair, eller påverkas du inte alls? Själv tycker jag att reglerna är komplicerade och att det är svårt att se vilka effekter de kommer att få.

    Anonym sa...

    Dagens match mot Medina Garrigues svängde tyvärr inte alls, 6-0, 6-1 Det är så tråkigt med såna matcher.

    MEKONGS BLOGG sa...

    Zvonareva är i kanonform även denna vecka!

    Premiumavgiften: Man får använda olika konton! Jag har 2 idag men får väl skaffa fler! Det borde hjälpa!

    Anonym sa...

    Enda problemet med att ha flera konton är att jag inte vet om det är tillåtet. Men det kanske inte står något i Betfairs regler om detta? Jag antar att man i så fall får ha olika kontokort och emailaddresser till de olika kontona.