Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    29 juli 2008

    Dagens tennistips.


    Jag har 6 stycken fullträffar på raken nu och ingen av dem är handlade live. Märkligt nog damttennis för hela slanten. Jag ska försöka fortsätta den här sviten ända till det bittra slutet. Vi börjar med (nummer 7) Ruano Pascual(2,46)-Martinez Sanchez(1,7) där jag låter M S få mina pengar. Becker(1,7)-Serra(2,44) är match nummer 8 i den tänkta vinstraden. Efter noggranna och omfattande analyser, (Jag överdriver inte utan försöker alltid förbereda mig ordentligt innan jag satsar pengar), håller jag Serra som favorit i den här matchen och då blir givetvis 2,44 ett bra odds att agera på.
    Om jag haft tid nu i eftermiddag hade det varit intressant att handla live på matchen Dushevina-Safarova. I den matchen skulle jag inte våga proklamera en vinnare.
    Många börsras hejdas vid 40-procentstrecket.
    Märklig rubrik i Dagens Indsustri idag. Maktens män försöker åter lugna småspararna så de inte får för sig att sälja utan helst börja köpa! Peter Malmqvist (Nordnets misslyckade orakel) slår som vanligt fast att börsen har bottenkänning. Jag har skrivit om detta förr och tänker inte upprepa mig, åtminstone inte idag.

    Inga kommentarer: