Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    01 oktober 2007

    Nu får det vara nog för den här gången.


    Känner mig tjock som en gris och det är inte så konstigt. Har gått upp fem kilo i vikt de senaste månaderna. Det har varit alldeles för mycket god mat som sköljts ner med på tok för mycket alkohol. Nu får det vara nog för den här gången! Jag har från och med idag tagit på mig tagelskjortan. Det blir bara fett- och alkoholfri diet till 10 kilo är förbrukade. Och minst en mil om dagen ska tillbringas i skog och mark.
    För första gången har jag faktiskt lyckats med det obehagliga konststycket att väga dubbelt så mycket som min fru. Tycker faktiskt att nån sorts skamgräns därmed är passerad.
    Annars är det gått om tennis i veckan. På den fronten kör jag på som vanligt trots att tagelskjortan redan svider i skinnet!

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    "För första gången har jag faktiskt lyckats med det obehagliga konststycket att väga dubbelt så mycket som min fru. Tycker faktiskt att nån sorts skamgräns därmed är passerad"

    Asgarv. Jag måste ner 10kg med, även om ja inte riktigt når upp till frux2.)