Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    20 juni 2009

    Golf faktiskt!


    Det var märklig oddssättning på Tiger Woods när första rundan av US Open startade igår. Han stod i 3 i odds när jag började undersöka saken och jag trodde man var inne på andra speldagen och att Tiger ledde. Så bra hänger jag med i golfen! Han ledde aldrig under första dagen och jag skrev på Twitter igår att 3 i odds måste vara mycket bokningsvärt på golfbörsen! Som synes i diagrammet var oddset nere i nästan 2,5 innan det vände upp mot 9.
    Jag har satsat på en svensk 1000-oddsare men det var tyvärr inte Peter Hansson. 284 kronor har omsatts på detta odds. Svenskens odds står just nu i 44!

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Tiger Woods is ready for the 2009 US Open, but is the weather? It's pouring rain at Bethpage Black, the American golf course that Tiger Woods is defending his remarkable 2008 US Open win on. Woods set out on his US ... If you want to follow Tiger Woods on the US Open 2009 leaderboard you can visit Sports Illustrated.
    You can watch US Open Golf Championship 2009 here:us open golf tv schedule-online video