Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    31 mars 2009

    Happy days are here again!

    Allt som jag rekommenderade på bloggen i morse gick i lås och då menar jag till och med extremt lönsam livehandel. Oddskurvan till höger tillhör Kuznetsova och avgörande set återstår.
    Visst hade jag Wosniacki som favorit men det såg mörkt ut när hon stod i 100 i odds under andra set efter diverse matchbollar, som jag inte ens minns antalet på!
    På Kuznetsova omsattes 800 000 på 1,01, 6 miljoner på 1,02, och 1 miljon på 1,03 i odds. Äntligen var jag inne tungt i rätt läge och klarade av att inte gröna ut mig för tidigt.
    Nu väntar vi på ett avgörande set och Wosniackis odds har sjunkit från 100 till 1,84. Redan 83 millar omsatta totalt. Hallelujah! Jag bryr mig inte om slutresultatet längre men "danskan" har snabbt seglat upp som en av mina favoriter på damtouren!
    Jag har givetvis haft en svårslagen dag men en sådan där härlig blandning av tur och skicklighet. Det är bara att luta sig tillbaka med en god whisky.
    Och så småningom blir det dags för Azarenka (1,35)-Stosur (3,8)! Den matchen doftar redan av guld!

    Inga kommentarer: