Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    11 augusti 2008

    Synpunkter om ditt och datt.


    Tyckte nog det var extra underbart att besegra svenskarna i dubbeln eftersom Söderling fanns på banan.

    Det händer inte mycket på tennisbörsen under OS. Obefintlig scoreboard och svårt att ha någon som helst hyfsad koll på matcherna. Livehandel kommer inte jag att ägna mig åt förrän det blir direktsända matcher som jag har tillgång till. För spel på hög nivå är det nog bara att avvakta till US Open. Känds lite futtigt att ägna sig åt de andra turneringar som pågår nu när det är OS. Surt sa räven! Och nu är det nära att snookernsäsongen drar igång. Det är ta mig fan på tiden minst sagt. Jag känner mig rastlös och ett stilla stråk av irritation smyger över mig. Jag känner mig nästan som en arkivarbetare som lyckats med konstsycket att gå in i väggen. Och Sverige kommer inte att ta en enda guldmedalj i OS! Eller hur? Är det nån som säger emot? På onsdag morgon åker jag och frun på lillsemester till London. Vi kanske åker hem redan på kvällen. Alltid nåt att se fram mot. Förresten tror jag nog den där amerikanske simmaren Phelps eller vad han nu heter tar sina 8 guld. Undrar om det finns odds på det nånstan. Ska kolla upp det! Hej då!
    Jag har undersökt saken. 8 guld till Phelps ger bara 1,73 i odds på Betfair. Det är ganska usla odds då han bara klarat av 2 guldmedaljer hitills. Taskig omsättning på den marknaden dock.

    Inga kommentarer: