Mekongs Twitter!

Twitter Updates

    Följ Mekong på Twitter
    Den som ger upp sin frihet för ökad trygghet, förtjänar varken frihet eller trygghet!

    28 september 2007

    Ibland lyfter det mot alla odds.

    Hade Verdasco och Daniilidou som vinnare imorse! Verdasco hittade jag för sent för att skicka ut som råd till mina adepter. Jag stoppade in 10 k på honom till 1,8 och 5 k på Daniilidou till 4,2. Jag brukar försöka få oddset gånger insatsen att likna 20 k. Naturligtvis drog båda matcherna iväg åt fel håll och det var omöjligt att kvitta bort insatserna! Båda förlorade första set och trenden fortsatte i andra. Verdasco stod ett tag i klassiska 100 gånger pengarna och Daniliidou i 15. Jag slängde in mera på V till 20 i odds (Missade guldläget tyvärr) och mera på D. V kom tillbaka och kämpade sig till andra set. Det var bara att börja kvitta bort riskkapitalet och luta sig tillbaka. Och han vann tredje! Halleluja! Sen lyckas D förvånande nog vinna andra set och Szavay gav upp. Hann inte ens kvitta bort kapitalet så vinsten blev optimal.

    Inga kommentarer: